tiistai 15. helmikuuta 2011

Mums.

Miä rakastun tosi helposti leffojen ja sarjojen kuvitteellisiin henkilöihin ja laulajiin yms. Mul on aina esim. leffan katsomisen jälkeen pitkään sellanen tyhjä olo, ihanku leffan/sarjan jakson päättyessä myös mun parisuhde tän henkilön kanssa ois päättyny. EN yleensä sitten kuitenkaan tykkää näistä henkilöistä omina itsenään. Tein siis tällaisen kollaasin niistä miehistä (osittain pojista, on vähän kehdonryöstäjä-olo...) joita rakastan. Jätin pois Joel Hallikaisen jonka kanssa halusin tokalla luokalla mennä naimisiin ja saada paljon lapsia. No hei, kuurankukkia, come on?!


Toivottavasti toi ei nyt ole liian pieni, saako nimistä selvää?

Joka tapauksessa, ekana yläreunasta löytyy Austin Winkler, yksi uusimmista rakkauksista. Austin on Hinder-yhtyeen solisti, ja omaa yhden seksikkäimmistä äänistä koko maailmassa. Tässä alla todiste:

Tokana ylärivillä komeilee ikuisuusrakkaus Hugh Grant. Tästä ei mennä yli eikä ympäri, Hugh on erityisen ihana Bridget Jones-leffoissa, luonnollisesti. Mua kai vähän viehättää kuspää-meininki.. Ai vähän? :D

Ylärivin kolmas kuva esittää Skins-sarjasta tuttua Jack O'Connellia tupakoitsemassa. Tässäkin tapauksessa olen rakastunut pelkästään roolihahmoon James Cookiin. Ihanan maaninen ja ongelmainen tapaus. <3

Tokalla rivillä eka komistus on tietysti Peter Franzen. Myöskin yksi pitkäaikaisemmista sulhoista. Muutoin täydellinen pakkaus, mutta pituutta saisi olla mun mielestä vähän lisää.

Seuraavana ilman paitaa poseeraa Luke Pasqualino. Luke näyttelee Skinssissä Freddyä, ja on niin uskomattoman hyvännäköinen että miä kuolen ja kuolaan. Jäbä on syntynyt vuonna -90, joten mä en tiedä onko mun soveliasta rakastaa sitä?

Tokan rivin viimeinen uros on kaikista tuorein rakkaus Tom Hughes. Tom näytteli leffassa Cemetery Junction, joka katottiin eilen. Jälleen kerran roolihahmo oli huligaani, tappeluihin vääjäämättä päätyvä naistenmies. Mikä mua vaivaa? :D Tom on myös komistuttanut Burberryn mainoskamppanjaa Harry Potter-leffoista tutun Emma Watsonin kanssa. Pitkä, hoikka, jollain tapaa kovasti Mick Jaggermainen, superseksikäs kaveri.

Alimmainen rakkaus vaatii aina vähän selittelyä, eikä kukaan perusteiluista huolimatta ymmärrä mitä tässä miehessä näen. Kevin Spacey (rinnallaan kollaasista pois jätetty Nicholas Cage) on vaan niin karismaattinen ja lahjakas että tykkään siitä ihan omana itsenäänkin paljon. Vähän sellanen setämies. Hyvällä tavalla. Älkää nyt käsittäkö väärin :D 

Noniin, tässä mun kuolagalleria, onks teillä ketään joka nousis yli muiden (omia poikaystäviä ei lasketa!)?

-Milka

Ei kommentteja: