sunnuntai 6. helmikuuta 2011

noooooo sunnuntai...

En oikeastaan ees tykkää sunnuntaista. Hyvin monessa tapauksessa kymmenestä mulla on krapula ja seuraava päivä ei ole enää vapis. Lauantai on ehdottomasti viikon kivoin päivä, kun silloin yleensä on saanut aamulla nukkua pitkään ja tietää et seuraavana päivänä ei tarvi höntsäillä vielä töihin.

Tänä viikonloppuna tilanne on ollut vähän erilainen, eilen mulla alko kuvaushommat kymmenen jälkeen ja loppui puoli yhdeksältä illalla. Tänään on yhdet kuvaukset nyt kahdeltatoista ja toiset neljältä. En valita.

Kerroinko jo muuten et haluaisin lähteä reissuun kun nää mun tänhetkiset duunit loppuu? Mä päätin tänään katsottuani Karkausvuosi-leffan et haluan Irlantiin. Ja kun mä jotain päätän ni se on vissi se.


Nyt mulla on katsottuna valmiiksi jo lennot (16.-24.8) ja hostelli Dublinin keskustassa. Yhteishinnaksi reissulle näillä seteillä tulis n. 500e/naama. Hostellissa meillä olisi siis oma huone wc:llä ja suihkulla. Varmasti hintaa sais vielä alespäin mutta mun mielestä toi on ihan kohtuullinen korvaus viikosta ihanassa kaupungissa.


Mä en malttais oottaa yhtään, tuolla kamera laulaa nonstoppina, pitääkin opettaa Marko kuvaamaan oikein ennen tota reissua (ja ehkä opetella olemaan kameran linssipuolella kerrankin)...


Miä haluan vuokrata auton ja ajella katsomaan uskomattoman kaunista luontoa ja kallioita myös Dublinin ulkopuolelle...
Jos jollain on vinkkejä mihin kannattaa ehdottomasti tutustua Irlannissa ollessaan, niin antakaa palaa kynänjälkeä kommenttiboksiin. Itse lähden etsimään arkkitehtuuria, kauniita maisemia ja tietysti bisseä. <3

- Milka

Ei kommentteja: