sunnuntai 30. elokuuta 2009

viikkoa.

Mallikansiota kuvatessa vierähti aika tovi loppujen lopuksi, viime viikko meni kuin siivillä. Maanantai-iltana kuvasimme siis yhteentoista asti illalla kuvia jotka eivät sitten loppujen lopuksi edes päätyneet kansioon. Alla muutama kuva niistä jotka päätyivät:



Tiistaina kävin töiden (ja nokosten) jälkeen Tanjan ja Nellin kanssa Aromessa juoruilemassa ja syömässä kakkua

Jostain syystä juoruilu on kauhean puhdistavaa, en ymmärrä miksei sitä ole tunnustettu jo laajalti terapiamuodoksi.

Keskiviikkoaamuna kävin hakemassa Karhulan torilta eväitä töihin, ihania makeita kirsikkatomaatteja ja vastanostettuja porkkanoita. Miten hyvältä voi vihannes maistuakkaan kun se on hyvällä omatunnolla ostettu paikalliselta.


Eilen lauantaina juhlittiin (ja toki myös surtiin vähän) Siinan läksiäisiä Kalliokoskella :) Kyseessä oli myös Lenin synttärijuhlat vaikka se ei itse sitä halunnut julkistaakkaan. Alla hieman kuvamateriaalia ihanasta illasta:




Loput illan kuvista eivät ole julkaisukelpoisia :)

Olen lueskellut nyt useamman päivän uutta blogilöytöäni Liivian talossa ja olen ihan rakastunut! Kirjoitustyyli on luova ja sulava, kuvat ovat kertakaikkisen kauniita ja lisäksi blogin läpi kulkeva muutoskohde, vanha 50-lukulainen rintamamiestalo saa mun sydämen itkemään verta kun mulla ei vielä ole omaa mökkiä tuunattavana. Suosittelen blogia lämpimästi varsinkin näin syksyn pimeneviin iltoihin.

Huomenna alkaa (jälleen) mun ja Lenin projekti "hoikkana helsinkiin". Let's see mihin tulokseen tällä kertaa päästään...

P&C
Milka

Ei kommentteja: