keskiviikko 19. elokuuta 2009

Syksyn himotukset...

Nyt tiukan säästökuurin takia en osta enkä tilaa mitään, mut a girl can dream, eiks?
Oon jo viime talvena haaveillu löytäväni esim. kirppikseltä jonkun täydellisen tekoturkin, parhaassa tapauksessa sellasen siniharmaan kettuturkin <3 Uutena en aitoa turkkia ostais, mut tollee kierrätettynä vahinko on jo tapahtunu ni miks ei?
H&M:ltä (ihan huvin vuoksi vaan) sivuja selatessani löysin tälläsen nätsän tekoturkin joka on 99€:n hinnallaan mun mielestä aika tyyris?

Kuvitelkaa nyt mitä ois heittää toi talvisäässä baari-illan jälkeen niskaan! Ainoa haaste tässä hinnan lisäksi on yhdisteleminen, miten käyttää turkkia ja korkkareita näyttämättä hienostohuoralta?

Mekon pitäisi tietenkin olla mahd. yksinkertainen ja hillitty ja kenkienkin valinta ois jo itsessään hankalaa, ku ei mitään piikkikorkoa viittis laittaa just sen maksettu-efektin välttämiseksi
Miä yhdistäisin varmaan jotenkin seuraavasti:
Mekko ja kengät nähtiin jo aiemmassa postauksessa asioista jotka nyppii...


(kuvat Net-a-Porter)

Ostoslistalla ois myös täydelliset nilkkaremmikengät, kuten The Cityn Whitneyllä:

Noi ja pikkumusta.. <3
Givenchy tarjoaa (turhan hinnakkaan) ratkaisun vähän ärhäkämmällä parilla kenkiä.



Oi jospa joku ostais noi kaikki mulle.

P&C
Milka

2 kommenttia:

Siina kirjoitti...

joo miä oon ollu aina ihan anti-turkis, mut sit viime talvena ostin uffilta 7 eurolla niin ihanan että huh.se on ihan superlämmin ja pyörin kotonakii se päällä ku oli kylmä, kunnes jani sano että en saa, jos siit tulee jotain kirppuja:D
jotenkii vakuuttelin itelleni tota samaa, että eihän sitä mun takia tapettu?
oon kyllä menny korkkareissa se päällä, jos nyt näytän maksulliselta ni ainaskii kalliilta semmoselta.

Laura kirjoitti...

Höpö höpö tytöt, kauniit ja tyylikkäät korkkarit, ni ette näytä maksulliselta.. Ja jos näytätte, niinku Siina sano, ni ainakin näytätte kalliilta xD