tiistai 11. elokuuta 2009

Kopsailin.

Minuu ärsyttää...

Nimessäni: No esimerkiksi se että ihmiset yhdistää mut siihen isoon violettiin lehmään. Ja Martin Schmidtiin. Ja että saan aina tuliaisiksi Milka-suklaata vaikken oikeastaan edes välitä siitä kauheasti.



Kasvoissani: Se, että mummi sanoo mulle vieläkin joka kerta kun nähdään et kohtahan sullakin alkaa toi lapsenpyöreys jo lähtemään poskista. Sit oon ihan et mummi miä oon 23v ja sul on itelläski tälläset posket ja siä oot kaheskyt.



Vartalossani: En ees alota. Tai sanon yhen, geenit.



Luonteessani: Oon äärimmäisen kärsimätön ja myös kärkäs tunkemaan mielipiteitäni joka paikkaan. Eikä mulla ole rahtuakaan itsehillintää tai -kuria.

Vaatekaapissani: Se on aina sekaisin. Eikä siellä oo ikinä mitään kivaa boheemia vilposta mekkoa sillon ku sellasta tarvis.



Kotonani: Ei oo tilaa mun kasvavalle kokoelmalle tauluja, tuoleja, vaaseja ja sisustustyynyjä. Eikä oo saunaa. Boo!

Työssäni: Se, etten voi millään tietää kaikkea ja olla kaikessa mukana. Ja se, että iltaisin en voi olla Markon kanssa.



Ystävissäni: Se et ne on suurimmalta osalta kaikki parempia ihmisiä ku minä.

Perheessäni: Se et äitillä on parempi huumorintaju ku mulla, se et mun veljet on niin pitkiä (miksen miä oo?) ja se että jostain syystä tunnen olevani vähän musta lammas.



Harrastuksissani: Se että niistä on tullut työtä. (ei välttämättä kyllä rahallisesti huono asia.)


Kumppanissani: Vitkastelu, ja se, että kun olen (yleensä aivan liian) innoissani jostain asiasta ni Marko kyllä osaa tappaa mun moodin...



Lemmikissäni: Se että pitää saatana haukkua koko ajan ja kaikille!!

Kielenkäytössäni: No edellistä vastausta katsottaessa varmaan arvaattekin. Kiroilen todella liikaa. Mä pelkään et mun vauvan eka sana ei oo äiti tai isä, vaan v*ttu.



Musiikkimaussani: Se ettei kukaan muu ymmärrä sitä :D

Kotikaupungissani: Kotkassa ei ole tarpeeksi mielenkiintoisia vaatekauppoja.



Ruokavaliossani: Se on epäterveellinen ja epäsäännöllinen ja epäkaikkea.

Lapsissani: Se että niitä ei ole.



Naapureissani: Kyyläys.

Nykyisessä elämäntilanteessani: Se junnaa paikoillaan. Olis kiva saada jotain säpinää nyt tähän..



Tulevaisuudessa: Se että koskaan ei tunnu olevan rahaa mihinkään, ja pelko siitä että tilanne ei tule muuttumaan.

Raha-asiohin on hyvä lopettaa, liitän tähän kuviksi syksyn kuolaan ja kuolen-kategorian vaatteita ja asusteita.

P&C
Milka

Ei kommentteja: