perjantai 31. heinäkuuta 2009

OHO!

Ensin ehkä hienoin kuva mitä oon vähään aikaa nähny:

Kuva on Xian Sunin ottama, nettisivutkin on vaikuttavat...
Siitä tulikin mieleeni et
kukas tämä on?! Tai siis no tossa osoitteessa lukee että se on Baptiste Giabiconi, mut onks se joku näyttelijä tai malli tai tai..? Oonko vaan tynnyrissä kasvanu pönde kun en tiiä?

Palasin töihin keskiviikkona sydän verta itkien, mut huomasin yllätyksekseni et tääl on ihan kiva olla pitkäst aikaa. Kun on hiljasta ni pääsee heti mukaa rytmii eikä oo ihan ulkona kaikesta, vihaan sitä fiilistä kun ei tiedä mistä muut puhuu.
Ollaan oltu tää viikko mun äidin luona Korkeakoskella vahtimassa mun teini-ikäisiä veljiä, toinen 18v ja toinen 16v. Nii-i, luulis ettei enää tarvis olla syynäämässä mitä ne puuhaa mut äitin luotto niihin ei oo järin kova :D Mä saan sitten nauttia omakotitaloasumisesta, saunasta ja kotipihan mansikoista ja salaatinlehdistä. Nii ja auton käytöstä ja ruokarahoista.

BTW, kenen mielestä tää on kaunista?

Soitin eilen hädissäni äkillisestä rahapulasta kirpparille ja varasin pöydän kymmeneksi päiväksi. Sain sen heti seuraavaksi päiväksi eli tänään käyn asettelemassa kuteet hollille. Elikkäs nyt kaikki Kotkalaiset voi käydä tsekkaamassa Pennikirppiksellä pöydän 89!! Come on people, the kids need new shoes!

Tänään pitäisi myös hakea mun ajokortti katsastusasemalta, toi paperiläpyskä on palvellut nyt kuukaudenpäivät ja on ilmeisesti vanhentunut jo? Äitin miesystävä muuten lupas hönöpäissään et ne maksaa mutsin kanssa loput siitä mun ajokortista, mikä tietysti passaa mulle paremmin ku hyvin! Se on taas 600€ pois meikäläisen kontolta kuitenkin.

Huomenna olis taas koko päivän jopi Pyhtäällä, häät on kyllä tuottosia kuvauskeikkoja! Ja kivoja, kelatkaa et saat kokee sen häätunnelman (selvinpäin toki) ja nähdä vihkimisen ja juhlat ja aidon ilon ja rakkausvibat, ja sit sulle maksetaan siitä et tallennat sen kameran kennolle. Mun mielestä jees!

Tunnin päästä oikasen siis tästä kirppikselle ja sitten kauppareissun jälkeen kotipihalle grillaamaan, tästä tulee vielä hieno ilta.
Kuvasatoa illasta luvassa varmasti sunnuntaina :)
Ainiin, voi hitto, kävin tänään aamulla seitsemältä vetäsemässä spinning+VSP (vatsaselkäpakara) yhdistelmän ja luoja et oon tyytyväinen itseeni! Tää oli ihan ennenkuulumatonta kyllä, saattaa tosin olla et jäi ainutkertaiseksi... :D


P&C
Milka

Ei kommentteja: