tiistai 4. lokakuuta 2011

Mikä säkä!

Oltiin viime viikonloppuna siis 20h:n Tallinnan-risteilyllä juhlimassa ystäväni Leikun yllätyskolmekymppisiä. Reissu meni kaikenkaikkiaan ihan törkeen hienosti, Nikolla oli hauskaa ja voin satavarmuudella sanoa, että niin oli kaikilla muillakin. Miesvoittoisessa seurueessa tällaiset reissut voi vaan olla aika rankkoja, fyysisesti ja henkisesti, ja muiden parannellessa vielä tänäänkin jylläävää heikotusta olen itse nauttinut krapulattomasta olostani täysin palkein. En todellakaan ymmärrä et miksei mulle tullu kankkusta, voisko syynä olla lähes joka paukun jälkeen juotu vesipullo/-lasillinen? Jos, niin tästä tulee tapa! Voin testata käytäntöä tulevana viikonloppuna, kun mun entisen työpaikan misut tulee meille juhlimaan ihan muuten vaan :) Risteilyltä laittelen kuvia vähän myöhemmin kun saan niitä Nelliltä.

Tallinnankellunnalta löytyi myös uusi elämäni rakkaus: Diorskin Nude-meikkivoide! Oon ettiny tuhottoman kauan mun iholle sopivaa meikkivoidetta, joka peittäisi epäpuhtaudet ja olisi silti kauniin kuultava ja kosteuttava niillä sileillä kohdilla. Halleluja, Nude on kaikkea tätä! Hintakaan ei päätä huimannut, laivalta ostettuna melko iso puteli maksoi 37,50€! Otin sävyn 020, joka on hippasen keltaiseen taittava, verrattain vaalea sävy. Se toimi itseruskettavan kanssa ja on kuitenkin tarpeeksi vaalea toimiakseen itsekseenkin kalpeimpina aikoina. Tässä Diorin sivuilta pöllitty kuvaus tuotteesta (englanniksi, luotan et kaikki osaa...)


Containing nearly 40% water, this fluid foundation offers an instant sensation of well-being. Skin appears fresher, silky and feels more comfortable.
Thanks to micro-droplets of water, this foundation’s coverage is lighter than a more “classic” fluid formula, even as it evens out the complexion and makes it appear more radiant and transparent.

With daily use, the skin becomes more beautiful for an ever more natural and radiant result than upon first application.



Kokeilin tuotetta laivalla valmiin meikin päälle, joten olin vähän huolissani onko peitto kuitenkaan niin perusteellinen kuin olin (ehkä vähän fresitapäissäni) ajatellut, mutta tänään aamulla meikkivoidetta laittaessani vaikutuin Nuden täydellisyydestä myös selvinpäin ja puhtaalle iholle levitettynä. Mulle ei jostain syystä käy mineraalimeikit, kun mun iho tykkää rasvoittua joistain kohdista oikein huolella ja olla toisesta kohtaa taas ihan  rutikuiva ja ohut. Mineraalimeikit (varsinkin ne jauhemuodossa olevat) kirvelee, kärvistelee ja sulaa pois kasvoilta päivänmittaan. No such problem with Nude! Primeriä alle laittaessa tulos on tietysti vielä parempi, mutta näin arkikäytössäkin koen että olen löytänyt elämänkumppanini! <3 Voisin ehkä ostaa vielä sen astetta tummemman sävyn, jotta voin sekoitella värin oikeaksi vuodenajan ja rusketuksen tason mukaan.
I love you, baby!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kokeile laittaa nude sellasella öö en tiiä tajuuks mut sellasel "skunkkisiveltimellä" en tiiä onkstoi oikee sana. :D mut sil levittyy ainakii mul tosihyvin jejeejejej!

Milka Rantamo kirjoitti...

Joo, itseasiassa tänään laittelin maskin naamaan juuri kyseisellä siveltimellä ja hienosti levittyi. :)