torstai 6. lokakuuta 2011

Whoot?

Satuin jonkun promoviestin myötä selailemaan Elloksen Koti-osiota ja yllätyin suuresti kun sieltä löytyi ihan superkivoja uutuuksia! Esimerkiksi tämä ruokapöytä, joka on sävyltään kyllä vähän liian tumma mun makuun, mutta pikkuruisella tuunauksella muuttuisi unelmien ateriointipaikaksi. Miinuksena värin lisäksi on himpun verran suolainen hinta.
Sohvasänkyjä ja rautasängyn runkoja on ilmestynyt valikoimaan kuin sieniä sateella, tässä niistä kivoimmat:




Muuta mukavaa pientä kokosin tähän kollaasiin:

Klikkaa isommaksi!

Suurensuuri houkutus kolkutteli takaraivossa ja suostutteli tilaamaan kyseiset kollaasin tuotteet, mutta taidan olla fiksu ja hankkia vastaavat Ikeasta, kun mennään äitin kanssa hankkimaan sen uuteen asuntoon kamaa.
Muutenkin olen nyt aktiivisesti pyrkinyt olemaan tilaamatta netin kautta juuri mitään, sillä aion veronpalautusten tullessa (sain aika muhevasti takaisin :D) maksaa kaikki osamaksut pois keräämästä korkoa. Se vapauttaa mulle valuuttaa kuukaudessa varmaan ainakin parinsadan verran. Olen aikaisemmin blogissa kertonut vaikeuksistani Visan kanssa, ja nyt voin ylpeänä kertoa, että maksettavaa Visalla on enää n. 170€. Saan sen siis hoidettua pois tämän vuoden puolella, ja sitten pääsen siitä lopullisesti eroon. Itse korttihan on siis leikattu kahtia jo pari vuotta sitten, ja kärsin vieläkin sen seurauksista. Tiedämpähän ainakin ettei mulle voi antaa mitään luotollista maksuvälinettä, eikä noi osamaksutkaan sovi mulle. Ensi vuosi alkaa siis korkovapaasti!

Puhtaalta pöydältä.

Milka

Ei kommentteja: