perjantai 16. lokakuuta 2009

Minä omistan nyt talon.

Tai puolet siitä jos tarkkoja ollaan mutta kuitenkin! Olen nyt virallisesti puoli tuntia omistanut jotakin! Aikaisemmin isoin asia mitä oon ostanu ja omistanu on Elmo, joka maksoi tähän verrattuna melko vähän. Marko sanoi ettei sitä juuri hetkauttanut toi, kun sillä lainamäärä on sama kuin ennenkin, mutta mulla on nyt melkein yheskyttonnia lainaa! :O Että kohta voin ostaa (tai varastaa) jostain tälläisen lippiksen:


Ollaan nyt siis iskällä vielä viikko ja tehdään samalla remppaa uuteen mestaan, sitten päästään muuttamaan tavarat valmiiseen kotiin. Tuparit tiedossa, mutta koska oon velkainen ni tuokaa omat juomanne ja ruokanne ja mullekin vaikka viinipullo tai jotai. VALKKARIA!

Tänään mennään juhlimaan taloa Fransmanniin, kun Marko meidän molempien riemuksi löysi lompakostaan 3€:n etusetelin S-ryhmän ravintoloihin! Kaikki on nyt kato kotiinpäin! Miä alan säästämään kaikki jugurttipurkit (silloin kun meillä on sellaiseen ylellisyyteen varaa) ja teen niistä juomalaseja.

Welcome to our HOUSE! <3

P&C
Milka the suurvelallinen

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Hajos pakka ihan täysin ton lippiksen tekstiin :D:D:D Mä niin haluun kans tollasen!!

-L kirjoitti...

Ihanaa!! VIHDOIN!

Onnea tuhannesti <3
Ter. -L sekä Possu ja Kärpänen

Unknown kirjoitti...

Hei onnea! :)