perjantai 20. maaliskuuta 2009

Roimasti pahoitteluja

kahdelle lukijalleni :D En keksi mitään hyväksyttävää syytä entryhiljaisuudelleni. Lupaan parantaa tapani!

Tässä on mun Elmo ja mun Marko. Elämäni miehet.

Elmo on cotton de tulear ja Marko on mies, molemmat melkein sisäsiistejä ja luonteeltaan oikein sopuisia ja hyväkäytöksisiä.


Epponen oli pienenä aika mussukka. On se toki vieläkin!

Ystäväni Leni siis suunnittelee ja tekee vaatteita, ja onkin nyt pohtinut osallistumista Suomeen tulleeseen muotiohjelmaan. Huomenna lauantaina kuvaamme hänen mallistonsa mun työpaikalla, Kuntokeskus Fitergolla. Laittelen kuvia varmaan sunnuntaina, olen luvannut "hostata" eli majoittaa Iinan ja Millan, kaksosystävieni syntymäpäivät meillä huomen illalla. Voin sitten laitella kuvia myös juhlista, tarkoitus on ahtaa 15 tyttöä meidän 54 neliöiseen kaksioon. On se toki tehty ennenkin, vähän köynyä koneeseen niin alkaa sopu sijaa antamaan :D

Voi vitsi, kuulokkeista alkoi just pauhaamaan Scooterin "ramp", ja mulle tuli kylmiä väristyksiä kaikesta nostalgiasta joka pyyhkii mun mieltä tän biisin takia. Mun ex-poikaystävä oli meidän tavatessa vuonna 2003 18v ja minä 16v, joten tehdäkseen vaikutuksen hän pärryytti minua ympäri Kotkaa ja pyhtäätä porukoidensa autolla. Tämä kyseinen biisi soi joka reissulla. Yleensä normikaava oli seuraavanlainen: Minut ja ystäväni, milloin kukakin, haettiin jostain ennaltasovitusta paikasta niin ettei äiti nähnyt. Ajelimme ensin ympäriinsä juopotellen exäni ostamia juomia, ja sitten parkkeerasimme yleensä johonkin rantaan tai metsään pussailemaan :D Mun aisteihin on edelleen piirtyneenä ne kaikki satatuhatta wunderbaumia jotka roikkuivat exäni auton taustapeilissä. Voitte kuvitella et täydessä autossa kuumana kesäiltana tuoksu oli huumaava.
Pari muuta biisiä jotka saa mut aina jotenkin haikeaksi on Shakiran "Underneath your clothes" ja Kwanin "Rain". Vieläkin kun nenään leijuu bensan ja ulkoilman tuoksu, tai yksi tietty aurinkoöljy niin mieleen palaa hurjasti muistoja. Olisikohan mulla jotain vanhoja kuvia jossain, katsotaanpa...

No tossa mä oon varmaan 16 :DDDDDD Ihana ii2-teini-ylhäältäpäinkuva :DDDD

Voi vitsi, ei oikeesti löydy mitään! Kun muutin pois kotoa joskus 2005 niin kaikki ihanat vanhat kuvat jäi porukoiden koneelle, josta mun rakas pikkuveli meni ja poisti KAIKKI! Kiitos Vate siitä.

Tässä kuvassa mä oon kai 17 (keskellä kieli roikkuen), ollaan Höyterissä isosleirillä tai jollain muulla vastaavalla. En edes usko jumalaan, menin noille koulutuksille poikien takia :D Mut lähetettiin kotiin työhaastattelusta rippileiri-isosen duunia varten miettimään että uskonko vai enkö, ja jos en niin eikö se sodi vähän tota ideologiaa vastaan. Menin takaisin ja ilmoitin etten vieläkään kyllä usko, ja pääsin töihin silti. Jännä, ehkä niillä oli pulaa isosista sinä vuonna, niin että pakanatkin piti ottaa töihin?

Nyt meen kainaloimaan tohon sohvalle, Marko on torkahtanu siihen jo varmaan puol tuntia sitten ni onhan sen jo aika herätä. Palaan astialle huomenna tai sunnuntaina kuvien ja selostuksen kanssa. Ainiin, tänään illalla pumpin jälkeen on meidän henkilökunnan bändin "The Urchers"in keikka Sam's Pubissa. Toi bändin nimi ei muuten tarkota mitään, me tarkistettiin. Sieltäkin voi tulla muutama kuvanen jos onnistun saamaan mitään julkaisukelpoista siellä pimeässä.

Huomiseen, P&C!

Milka

1 kommentti:

Mape kirjoitti...

hahha.. :DD hyviä muistoja. -Mape