torstai 25. joulukuuta 2008

Soooo happy!

Olen vaikea ihminen mitä lahjoihin tulee. Rakastan yllätyksiä, mutten omaa minkäänlaista kärsivällisyyttä. En anna Markolle mitään vinkkejä ennen joulua, koska haluan tietää kuinka hyvin se minut tuntee. Tässäpä siis tulos tänä jouluna: Marko tuntee mut läpikotaisin :D

Marko sai joululahjaksi Farcry 2 xbox-pelin, hiekanvärisen palestiinalaishuivin, kultakellon (muovia) joka puhuu ja Indiana Jones t-paidan Asokselta. Kaikki nähtävänä seuraavassa kuvassa:
Kämppä näyttää sekaiselta, jota se kyllä varmaan onkin. Alla vielä pari kuvaa asunnosta joulutamineissa:
No sitten niihin lahjoihin :) Mulla on kyllä maailma paras poikaystävä, vai mitä olette mieltä näistä:

Diorin Miss Dior Cherie-tuoksu
Tätä itseasiassa olin toivonut, melkeimpä pelkästään tuon pullon takia :D









Samalla linjalla jatketaan, Marko oli ITSE kekannut ostaa mulle myös Diorshow-maskaran, sävy Azure Blue <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyp_ixfVGdNyjZreT9p5XGSXCVsIKUrPTW4QSXF7BPaqozTd9uEOtuPWqIH6bVcZkzdNrkhDYxhXCpT4ltjCUQrfJxPzJBlVZ99sPVpANZ0_KNhmh_Kfc_W_FMq1ruMtDSoVfpEi99rEc/s1600-h/omatkuvat+305.jpg">Sain myös lahjakortin ZOY-hoitolaan, yli tunnin jalkahoitoon! Olen niiiin sen tarpeessa...

Näistä seuraavista olin eniten yllättynyt, koska en uskonut että Marko uskaltais ostaa mulle vaatteita. Se oli kuitenki tilannu Asokselta mulle alla olevan Kiss-henkisen t-paidan, merkkiä Amplified:

Se oli täydellisen istuva ja laadukkaan tuntuinen päällä, ja kuinka SÖPÖ! Kaiken tämän lisäksi Marko oli osannut tilata minulle Asokselta myös Dice:n käsilaukun:















Eikä siinä vielä kaikki. Tuo ihana mies tiesi mistä naruista vetää ja osti minulle myös alati kasvavaan Sims-pelisarjaani Kartano ja Puutarha-lisäosan!!!!!!!! Mistä se tiesi?????????? :D

Mitä te saitte?

1 kommentti:

Lumo^ kirjoitti...

viinaa ja rahaa. mut hei, ihana toi laukku <3 ja marko :D