tiistai 1. heinäkuuta 2008

Yehaa!!

Tänään, ensimmäistä kertaa käynti jonkun sortin kierrätyskeskuksessa tuotti tulosta. Olen kiertänyt Kotkan kirppareita turhaan etsimässä oikeita löytöjä, ja huomannut että Kotkalaisilla vanhuksilla ei ole selkeästi ollut varaa merkkituotteisiin kuten Chaneliin ja Gucciin, tai sitten he ovat liian tietoisia tavaroidensa arvosta viedäkseen niitä kirpparille. No, joka tapauksessa tänään siis töiden jälkeen (josta muuten lähdin ihan hävyttömän aikaisin) kipaisin Avustus- ja keräyskeskuksen kirpparilla ihan vaan nopeasti, koska Marko odotti tympääntyneenä autossa. Kiertelin aikani ja huomioni kiinnittyi naisten kenkälaariin. Sieltä poimin nämä suloiset bowback-korkokengät:
Olen katsellut Asoksen versioita tällaisista rusettiperäsistä kengistä (joissa tosin rusetti on isompi ja korko korkeampi), ja sanoisin että kirpparilöydöksi ihan jees! Kenkähyllyn yllä roikkui naisten pieniä käsilaukkuja, josta bongasin riemukseni aivan supersuloisen olkilaukun!

Minun oli ihan pakko tietysti saada molemmat, joten marssin kassalle vaikkei kummassakaan ollut hintaa ja minulla oli vain kymppi rahaa. Myyjätär oli iältään jotain 80 ja kuoleman väliltä, ja kun kysyin yhteissummaa niin luulen että hän vähän huiputti minua. Loppusumma oli tasan 10€, minusta ehkä vähän liikaa, mutten viitsinyt käydä kitsastelemaan siinä kiireessä. Laukussa on sisällä kukonaskelkuvioinen kangas, joka oli mielestäni tosi söpö myös.

Ehkäpä nyt silmäni harjaantuu ja minulle aukeaa aivan uusi maailma second hand-tuotteiden parissa!

Ei kommentteja: