perjantai 28. elokuuta 2009

Jännät housussa kohta.

Olen ihan täpinöissäni täällä töissä, sillä meillä oli viime viikon lopulla kämpän näyttö yhdelle nuorelle naiselle, joka oli pyytänyt päästä katsomaan meidän asuntoa. Tänään aamulla välittäjä soitti ja kysyi josko ne vois tulla uudestaan katsomaan sitä, tän täytyy olla hyvä merkki! Tekispä se tarjouksen ni päästäis vihdoinki eteenpäin elämässä!

Katselin yltiötoiveikkaaseen tapaani jo vuokra-asuntoja ja löysinkin mieleisen ihan Kotkan keskustasta. Kuvausten perusteella tuntuu tosi lupaavalta ja vuokrakaan ei päätä huimaa, kyse on kuitenkin arvohuoneistosta Keskuskadulla, täysin rempattu 70m2:n kaksio. Jos saadaan tarjous tosta meidän omasta tänään tai lähiaikoina niin laitan tuon vuokra-asunnon välittäjälle postia et päästään katsomaan sitä :)

Mulla on sormet kyynerpäitä myöten ristissä et tänään ois se päivä! Näyttö alkaa itseasiassa just tällä hetkellä (15:15) ja miä luulen et ne on siellä jonku 15-30min. Onneks mulla on niin pitkät varpaat et saan osan niistäkin ristiin.

Oon tänään ollut tosi tehokas. Aamulla (parin tunnin torkuttamisen jälkeen) nousin silmät kiinni muurautuneena ja kiskoin lenkkikamat päälle. Puoli ysiltä oltiin Elmon kanssa ulkona ja lähdettiin jolkottelemaan tunnin hikilenkki. Kun oltiin päästy kotiin tajusin, etten ollut vienyt makuunin leffaa takaisin vaikka piti, ja hilpaisin vielä kävellen viemään sen (bye bye my sweet-ass Zac <3). Sitten sainkin tuon kuuluisan soiton välittäjältä ja siivosin tunnin verran apinanraivolla kämppää.

Nyt olen siis töissä. En ole kerennyt syömään aamupalaa ja mun verensokeri alkaa laskeutua vaarallisen lähelle BIAAAAATCH!!-tilaa. Se on sellainen tila jonka alaisena ei pitäisi palvella asiakkaita. Onneks mulla on vielä räkäjämät mansikkarahkaa tuolla jääkaapissa ja eväänä Markon tekemää pippuria kanalla. Siltä se mun mielestä ainakin maistui, Marko sanoo et oon liian herkkä mausteille. Hyvää se silti on, uskokaa pois! (Toi kommentti on siis siltä varalta jos Marko oikeesti joskus vaikka lukiskin mun blogia)

No miksei ne jo nyt soita et haluaa tarjota viis tonnia yli pyyntihinnan? (15:26)
Me ansaittais se tän odotuksen jälkeen! Kelatkaa, ollaan myyty tota muuttovalmista unelmakämppää upealta alueelta kohtuuhintaan nyt jo vuosi! VUOSI! Mä en käsitä miten oon voinu olla näin kärsivällinen!

Hitto ku pelästyin et nonii nyt puhelin soi, mut se olikii toi meiän työpuhelin. (15:29)

YEEHAAA!!!! Nyt se välittäjä soitti ja sanoi et se tyttö käy pankissa vielä varmistamassa lainan (tosin sille ei pitäis olla mitään estettä) ja tekee tarjouksen!!!!! JIPII!! Tekisin kärrinpyörän jos osaisin! Nyt on soitettava Markolle... (15:34)

Se oli innoissaan omaan pessimistiseen tyyliinsä, voiku mä rakastan sitä <3
Nyt käyn katselemaan vähän lisää vuokra-asuntoja ja ehkä teen vähän töitäkin.

P&C
Milka the moving-lady

1 kommentti:

Siina kirjoitti...

jee!täähän on huomenna juhlan arvonen paikka:D